10.0 / 10 Anthony van den Berg Gewoon super. Meerdere simkaarten in gebruik en altijd een prima verbinding. Ook de persoonlijke hulp, indien nodig, is prima en klantvriendelijk.
6.0 / 10 Corine Stevense Ik heb in frankrijk 3x geprobeerd de klantenservice te bellen. Helaas geen contact gekregen. Uiteindelijk het zelf kunnen oplossen.