Klantenservice

Op deze pagina vind je onze klantenservice. Heb je vragen? Neem dan contact op met info@prepaidinternet.nl.

Bestelling betalen

Al onze betalingen verlopen via een beveiligde SSL verbinding. Dit betekent dat de veiligheid van de door u ingevoerde gegevens gegarandeerd is. In onderstaande tabel vindt u een overzicht van de betaalmogelijkheden op prepaidinternet.nl.

Betaalmethode Kosten Verzending
iDEAL Geen Direct
Vooraf overmaken Geen 1-2 werkdagen
Creditcard Geen Direct

iDEAL
iDEAL is inmiddels niet meer weg te denken uit het online betaalverkeer. Via iDEAL betaal je gemakkelijk via je eigen bank en is het bedrag direct overgeboekt. Daardoor kunnen wij de bestelling direct verzenden. Van alle online aankopen in Nederland wordt maar liefst 60% via iDEAL betaald.

 

Vooraf overmaken
Als je het bedrag liever handmatig wilt overmaken naar onze bankrekening dan is dit ook mogelijk. Bedenk hierbij wel dat het overmaken 1 tot 2 werkdagen kan duren waardoor wij de bestelling niet gelijk kunnen verzenden. Zodra de betaling bij ons is bijgeschreven wordt uw pakketje direct verzonden.

 

Creditcard
Het is bij ons ook mogelijk om de betaling te voldoen middels uw creditcard. Als u ervoor kiest om te betalen met uw creditcard is uw bestelling vaak extra verzekerd. Bekijk de website van uw creditcardmaatschappij voor de voorwaarden.

 

Rembours
Mogelijk wilt u uw bestelling pas betalen bij de levering van uw product(en). U kunt de betaling in dat geval voldoen bij de koerier. De kosten hiervoor zijn €9,95 naast de standaard verzendkosten van uw product(en).

Levertijd en verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Dit geldt alleen voor producten die op voorraad zijn. Producten die niet op voorraad zijn hebben een gemiddelde levertijd van 2-4 werkdagen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn inclusief verzendkosten. Er gelden dus geen verzendkosten voor bezorging binnen Nederland.

Al onze producten worden geleverd door een postbode of pakketbezorger van PostNL. Na de bestelling ontvangt u een e-mail met een Track & Trace code zodat u de zending gemakkelijk online kunt volgen Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 uur en 18:00 uur plaatsvinden. Wij kunnen het exacte moment van aflevering helaas niet garanderen.

Retourneren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

De ondernemer Always Connected B.V. vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen uiteraard ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hierover melding te maken bij ons. Indien het gebrek binnen de garantie valt zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Hoewel wij staan voor kwaliteit van onze producten kan er altijd iets anders verlopen dan gepland. We raden je aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@prepaidinternet.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.